Pipliaseuran Raamattukurssi

ke 17.4. klo 18.00 – ke 17.4. klo 19.30
Kuvassa värikkäitä palloja joissa teksti Vapaus, rakkaus, luottamus, myötätunto, ihmisyys, valta ja oikeudenmukaisuus. Lisäksi samoja tietoja kuin nettisivulla

Forssan seurakuntatalo

Pipliaseuran Raamattukurssi tarjoaa laajan valikoiman Raamatun keskeisimpiä teemoja, mukaansatempaavia kertomuksia ja mielenkiintoisia kirjoja. Raamattukurssi sisältää johdannon ja seitsemän jaksoa Vapaus, rakkaus, luottamus, myötätunto, ihmisyys, valta ja oikeudenmukaisuus.

Raamattukurssi sisältää johdannon ja seitsemän jaksoa:

Vapaus, rakkaus, luottamus, myötätunto, ihmisyys, valta ja oikeudenmukaisuus.

Näitä teemoja pohditaan omasta elämänkokemuksesta käsin sekä Raamatun teksteihin peilaten.  Jokaisella kerralla tutustutaan yhteen Raamatun suurista kertomuksista sekä yhteen yksittäiseen Raamatun kirjaan ja sen taustoihin.

Kurssilla tutustutaan myös Raamatun taustaan, tekstien säilymiseen sekä niiden käyttöön kristillisissä seurakunnissa.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Tästä pääset ilmoittautumaan kurssille Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakuntapastori, aikuis- ja oppilaitostyö
Kartanonkatu 16