Pääsiäisen konsertti Stabat Mater

la 30.3. klo 16.00 – la 30.3. klo 17.00
Stabat mater konsertin mainosjuliste

Kuhankeittäjien alumnit tulevat laulamaan Forssan kirkkoon Natalia Maltizovan johdolla G. B. Pergolesin iki-ihanan teoksen Stabat Mater eli Pyhä äiti. Teos on kertomus ristin juurelta, äidin näkökulmasta, pitkäperjantaina. Tilaisuuteen on vapaa pääsy, ovella kerätään kolehti Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Kuhankeittäjien alumnit laulavat Natalia Maltizovan johdolla konsertin alkuun muutaman teoksen, jonka jälkeen he siirtyvät urkuparvelle. Pergolesin Stabat mater teoksen säestää Outi Aro-Heinilä-

Vuonna 2024 Yhteisvastuukeräys keskittyy nuorten elämänhallinnan ja mahdollisuuksien parantamiseen.

Keräyksen tavoitteena on auttaa haavoittuvimmassa asemassa olevia nuoria. Vuonna 2024 kerätyt varat käytetään syrjäytymisvaarassa olevien nuorten ja heidän mahdollisuuksiensa tukemiseen. Noin 20 % keräystuotosta jää keräävälle seurakunnalle monipuoliseen avustus- ja auttamistoimintaan, n. 20 % tuotoista suunnataan vuosittain valittavaan, vaihtuvaan kohteeseen Suomessa ja noin 60 % keräystuotosta ohjataan Kirkon Ulkomaanavun katastrofiavun kautta kansainväliseen apuun.

Lomakkeen alareuna

Kirkkopalvelut ry:n keräyslupa RA/2020/639 voimassa toistaiseksi;
Ahvenanmaalla ÅLR/2023/7525 1.1.–31.12.2024 asti.

Kuva, joka sisältää kohteen kuvio, vaate, kangas, ommel

Kuvaus luotu automaattisesti

Voit lahjoittaa myös QR-koodilla tai