Kuolleet

Tuija Sinikka Vuori 79 v.

Jumalanpalvelukset

Su 14.4. klo 10 messu Forssan kirkossa, l. Niina Heikkinen, s. Lasse Jussila (SEKL), k. Outi Aro-Heinilä, myös YouTube-lähetys. Kolehti Kansanlähetykselle. Kirkkokahvit. Väärteinä Arto ja Laila Mäki-Kerttula.

Tilaisuudet

Arkikeidas lounas keskiviikkoisin klo 11.00–12.30. Hinta 3 €.

To 11.4. klo 8.30 Kristittyjen yhteinen aamurukous Ystäväkirkolla, Tölöntie 15.

Su 14.4. klo 16 Kitarakirkko Forssan kirkossa: gospelia, kitaroita ja laulua. Solisteina Kalle ja Konsta Lepola, Hanna Lidman, Markku Tähtinen ja Heikki Lähdekorpi. Vapaa pääsy, kolehti Yhteisvastuu-keräykselle nuorten hyväksi.

Ma 15.4. klo 18 Isovanhempien ryhmä takkahuoneessa seurakuntatalolla.

Ti 16.4. klo 18 Koijärven Donkkis Koijärven srk-talolla.

To 18.4. klo 13 Veteraanikuorojen kevätkonsertti. Auran pirtti, Tammela.

Mukana myös T-M ja Ukkoset. Vapaa pääsy (kahviraha)

La 20.4. klo 18 Forssan mieskuoron Kevätkonsertti Forssan kirkossa. Isänmaallisia ja keväisiä säveliä. Vapaa pääsy, ohjelma 10€.

Su 21.4. Koijärvellä Yhteisvastuulounas messun jälkeen. Hinta 12€/6€/alle 5v. maksutta. Ukrainalainen keittiö esittäytyy. Lounaan valmistavat Kateryna ja Iaroslav Zakharchenko Saviniemen maatalousnaisten avustamina.

Hautausmailla on aloitettu kevätsiivous. Pyydämme ystävällisesti, että omaiset veisivät haudoilta pois kynttilälyhdyt kesäkaudeksi. Haudoilla ei saa käyttää lasisia maljakkoja eikä kynttilänpurkkeja turvallisuussyistä. Tavaroiden varastointi hautakivien taakse on kielletty.  Seurakunta ei vastaa rikkoutuneista tai hävinneistä tavaroista.