Kirkkoherran tervehdys

"Meitin seurakunta uskoo ja välittää"

Vorssalaiseen sielunmaisemaan kuuluvat kirkon torni ja tehtaan piippu. Seurakunta antaa kiinnekohdan. Usko kiinnittää Jumalaan, auttaa muitten ihmisten kanssa ja auttaa katsomaan myös omaan sisimpään.

Kirkossa ja seurakunnan tiloissa kokoonnutaan Jumalan kohtaamiseen - koronapandemian jälkeen turvallisesti. Kaunis Forssan kirkko ja kodikas Koijärven kirkko ovat sunnuntaisin messujen (jumalanpalvelusten) tapahtumapaikkoina. Seurakuntalaiset toimivat väärteinä ja avustajina.

Seurakunnan toimistot sijaitsevat Forssan seurakuntatalolla, Kartanonkatu 16. Seurakuntataloissa Forssassa ja Koijärvellä on tilaisuuksia ja kerhoja, Matkussakin kokoonnutaan. Hautausmailla Forssassa ja Koijärvellä saa olla Jumalan puutarhassa. Seurakuntalehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Kirkollisista toimituksista (kasteet, vihkimiset, hautaan siunaamiset) ota yhteys seurakuntaan. Meillä on toimitiloja kokoontumiseen. Työ vauvasta vaariin on meille tärkeää. Rippikoulu antaa eväitä elämään. Perheasiain neuvottelukeskus auttaa parisuhteiden kysymyksissä ja diakoniatyö elämän haasteissa. Papit ja diakoniatyöntekijät ovat valmiita henkilökohtaisiin tapaamisiin. Kunnioitamme yhdenvertaisuutta ja kaikkien ihmisten arvoa.

Pas tullen si! Ota yhteyttä!

Esa Löytömäki
Kirkkoherra, lääninrovasti