Forssan seurakunta hakee määräaikaisia kausi- ja kesätyöntekijöitä Forssan ja Koijärven hautausmaille touko-lokakuun väliselle ajalle. Työsuhteiden pituus vaihtelee 1 kk - 6 kk välillä. Palkkaus on kirkon palkkausjärjestelmän mukainen kuukausipalkka kausityöntekijöillä. Nuorten kesätyöntekijöiden palkkauksessa noudatetaan kirkon yleistä virka- ja työehtosopimusta, joka koskee nuorten ja oppisopimuskoulutukseen otettavien työntekijöiden palkkausta. Työaika on 38h 15min / viikko. Työsopimus sisältää koeajan, jonka pituus on korkeintaan puolet työsuhteen kestosta.

Kesätöihin haemme 16-17-vuotiaita nuoria, ja työ edellyttää reipasta ja positiivista asennetta, täsmällisyyttä sekä kykyä fyysiseen ulkotyöhön. Työtehtäviin kuuluu muun muassa ruohonleikkaus, hoitohautojen hoito (kuten kastelu ja kitkeminen), hautausmaiden ja seurakunnan muiden viheralueiden hoito- ja kunnossapitotehtävät. Viheralan koulutus, työkokemus ja oman auton käyttömahdollisuus katsotaan eduksi.

Voit jättää hakemuksesi mobiililomakkeella, oheisella lomakkeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä sähköpostiin tai paperisena seurakuntatoimistoon Kartanonkatu 16, 30100 Forssa.

Hakuaikaa on helmikuun loppuun asti.

LISÄTIETOJA: Hautausmaanhoitaja Marge Robam 050-5756646 tai marge.robam@evl.fi