Kuolleet
Toivo Gunnar Nyman 95 v, Eila Helena Timari 90 v, Veijo Albert Kallio 89 v, Leo Allan Kreivilä 87 v, Liisa Inkeri Koivula 84 v, Heikki Juhani Aho 71 v.

Kastetut
Mimmi Elvi Olivia Mäkilä

Jumalanpalvelukset
Su 28.4. klo 10 messu Forssan kirkossa. l. Eikka Kähärä, s. Matti Kontkanen Rauhanyhdistyksestä, k. Tiina-Maria Kauppi, myös YouTube-lähetys.
Klo 13 perhejumalanpalvelus Koijärven kirkossa yhdessä Koijärven Kurkien kanssa. L.+ s. Sanna Kuisma, k. Juha Alhainen.

Tilaisuudet

Viikolla 18 ei lounasta eikä Arkikeidas-lounasta Srk-talolla.

La 27.4. Naisten aamukahvit, hotelli Fabrik. Osallistumismaksu 7 €, sis. kahvit klo 9.30, ohjelma alkaa klo 10. Veteraanikuoron johtaja Hannu Mäkelä. Aiheena Musiikin voima. Musiikissa saksofonisti Frans Thompson. Järjestäjänä Forssan, Tammelan ja Jokioisten ev.-lut. srk:t.

La 27.4. klo 14 Veteraanipäivän tilaisuus Forssan seurakuntatalolla, kahvitarjoilu klo 13 alkaen

Su 28.4. Keittolounas Yhteisvastuun hyväksi Matkun kylätalolla klo 12–14. Aikuisilta 8€. Järj. Matkun kyläyhdistys ja Matkun Rukoushuoneyhdistys.

Munkki- ja simamyynti: Saviniemen maatalousnaiset leipovat vappumunkkeja Yhteisvastuu-keräyksen hyväksi. Munkit 1€/kpl ja sima 4€/pullo. Tilaukset puhelimitse 22.–26.4. p. 040 8286525. Tilattujen munkkien ja siman nouto su 28.4. klo 14–16 seurakuntatalolta.

Vapputapahtuma ke 1.5. klo 12-15 Forssan seurakuntatalolla! Sima- ja munkkitarjoilu Yhteisvastuun hyväksi.

Ke 1.5. klo 14 Vappujuhla Rukoushuoneella, Keskuskatu 9, Tauno ja Colette Roto sekä Ulpu Mäkelä.

Pe 3.5. klo 13 Yhteislaulutilaisuus ja päiväkahvit srk-talolla. Merimieslauluja Ukkosten ja Tiina-Marian kanssa. (Vapaa pääsy)

Hautausmailla on aloitettu kevätsiivous. Pyydämme ystävällisesti, että omaiset veisivät haudoilta pois kynttilälyhdyt kesäkaudeksi. Haudoilla ei saa käyttää lasisia maljakkoja eikä kynttilänpurkkeja turvallisuussyistä. Tavaroiden varastointi hautakivien taakse on kielletty.  Seurakunta ei vastaa rikkoutuneista tai hävinneistä tavaroista.