Ikä-ihmisten toimintaa Forssassa

Jumpparit

Ohjattua voimistelua eläkeikäisille naisille ti klo 10 seurakuntatalon liikuntasalissa, hinta 1 €/ kerta

Leskien klubilla Ystävän Kammarilla ( Hämeentie 5 ) jaetaan elämän pieniä …. ja suurempiakin iloja
pääsääntöisesti joka toinen ti klo 10 – 11.30.
Toiminta on avointa kaikille leskille riippumatta siitä kuinka kauan puolison kuolemasta on aikaa.

Puolison kuoleman jälkeen saman kokeneet ymmärtävät parhaiten, millaista aaltoliikettä suru ja elämä aikuisena yksin saattaa olla.
Ryhmässä jaetaan ajatuksia ja tunteita ja tutustutaan uusiin mukaviin ihmisiin. Yhdessä myös retkeillään ja osallistutaan erilaisiin tapahtumiin.

Erään klubilaisen sanoin: ” Leskien klubilla tapaa aivan ihania ihmisiä. Se on turvapaikka, jossa saa apua, lohtua ja virkistystä. Klubikahvilla on aina hyvä aloittaa päivä. Heti kun pääsee pahimman surun yli, niin mukaan vaan. Täällä katsotaan eteenpäin ja koetaan iloisia asioita yhdessä.”

TYÖTUPA  Forssassa

Työtupa on ikäihmisten kohtaamispaikka, johon nuoremmatkin saavat tulla. Ja jossa tehdään erilaisia käsitöitä sekä askarrellaan.

Tuotteet myydään sopessa ja tuotto käytetään lähetyksen hyväksi. Työtupa kokoontuu maanantaisin klo 10-12.30 Tölönkodilla, Rajakatu 11, Forssa.

Tule tekemään käsilläsi, juomaan kuppi kahvia tai  kuuntelemaan hartaus. Tule käymään! Kysy lisää Asko Kantolalta p. 040 5747467

Eläkeläisten kerhot Koijärvellä

Ikänuoret kokoontuvat Matkussa kylätalolla parillisilla viikoilla tiistaisin klo 13-15. Kerho alkaa ruokailulla klo 12.45.

Kaikenikäiset kokoontuvat Koijärven seurakuntatalolla parillisilla viikoilla keskiviikkoisin klo 12.30-14.30. Ruokailu alkaa klo 12.

Kerhoihin ovat tervetulleita kaikki eläkeläiset vaihtamaan kuulumisia ja virkistymään. Molemmissa kerhoissa on ruokailu ja kahvit, joista peritään pieni korvaus. Kerhoissa on hartaus ja eri teemoihin liittyvää yhteistä ohjelmaa esim. muistelua, pelejä ja yhteislauluja.

Kerhoissa joissa on mukana seurakunnan diakoniatyöntekijä, on vastaanotto puoli tuntia ennen kerhon alkua.Toisinaan kerhon pitää pappi tai kanttori. Kevään 2023 ensimmäiset kerhot Matku 24.1. ja Koijärvi 25.1. Tervetuloa!

Lisätietoja: Katri Tuori 050-3086770, tai katri.tuori@evl.fi