Isoskoulutus

Uusien isosten isoskoulutus koostuu kokoontumisista seurakuntatalolla sekä kahdesta viikonloppuleiristä. Näiden lisäksi isoset osallistuvat nuorteniltoihin sekä erilaisiin vapaaehtoistyön tehtäviin seurakunnassa.

Isoset saavat kokoontumisista sähköpostitse ja Whatsappissa tietoja, tarkkailethan siis infoja tulevista kokoontumisista sieltäkin.

Aktiivisuus on isosen oiva väline osoittaa innostuneisuutensa ja halukkuutensa toimia isosena.

Lämpimästi tervetuloa mukaan niin uudet kuin vanhatkin nuoret

Tarvitset leireille mukaan: yöpymis- ja saunomisvarusteet, säänmukaiset ulkovaatteet, jotka saavat likaantuakin, vaihtovaatteet ja Raamatun.

Isoskoulutukseen ilmoittautuminen

Isoskoulutukseen voivat ilmoittautua kaikki rippikoulun käyneet ja konfirmoidut nuoret. Isoskoulutus antaa monenlaisia valmiuksia toimia ryhmänohjaajana ja siitä on hyötyä myös eri opintoihin haettaessa. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja isoskoulutuksesta saat nuorisotyönohjaajilta.