Muut tilaisuudet ja tapahtumat

Seurakuntaillat

Arki-illan ehtolliset kirkossa antavat rauhaa arkeen. Syksyllä 2022 on myös Taize-laulujen iltoja kirkossa. Seurakuntatalolla on iltoja eri teemoilla. Tarkemmat tiedot löytyvät kirkollisista ilmoituksista ja seurakuntalehdestä

Naisten aamukahvit

Naisten aamukahvit järjestetään kerran kuukaudessa syys- ja kevätkaudella lauantaina hotelli Scandicissa Hämeentiellä Forssassa. Kahvitarjoilu (5 €/hlö) alkaa klo 9.30 ja ohjelma klo 10. Vierailevilla puhujilla on mielenkiintoisia teemoja ja musiikki on myös vaihtelevaa. Reaaliaikaiset tiedot tilaisuudesta löytyvät tapahtumakalenterista.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Järjestäjinä Forssan, Tammelan ja Jokioisten seurakunnat. Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan!

Nuorten miesten kristilliset illat

Nuorten miesten kristillisiä iltoja järjestetään joka kuukauden ensimmäisenä torstai-iltana.  Piirin kokoontumispaikka, aktiviteetti ja kellonajat vaihtuvat kuukausittain sään ja porukan koon mukaan. Piirin kokoontumistiedoista on mahdollisuus kysellä Isto Iipolalta puh. 0401484108.

Nuorten miesten illoille on tehty oma facebookryhmä, johon myös sinun on mahdollista liittyä. Ryhmän nimi on nuoret kristityt miehet Tammelan Rovastikunnassa.

Piirin ideana on tarjota koko Tammelan Rovastikunnan alueen miehille mahdollisuus tavata toisiaan ja nauttia yhteisestä tekemisestä. Iltojen aikana tarjolla on tarjolla esim. hyvää ruokaa, saunomismahdollisuus sekä toiminnallista aktiviteettiä porukan kiinnostukset huomioon ottaen.

Piiri on avoin kaikille miehille, jotka kaipaavat elämäänsä uusia kokemuksia ja niille, jotka ovat kiinnostuneita yhteisestä tekemisestä ja sosiaalisesta kanssakäymisestä.

Miesten aamukahvit

Miesten aamukahveja järjestetään nimellä "Miestä väkevämpi" kerran kuussa ravintola Vapriikissa Kutomolla. Aluksi on tuhti aamupala. Vaihtelevat teemat antavat mahdollisuuden keskusteluun ja tutustumiseen toisiin.

Pääsiäistapahtuma

Tervetuloa mukaan, kun seuraavaa seurakunnan pääsiäistapahtumaa
suunnitellaan ja toteutetaan.

Jo perinteeksi muodostunut tapahtuma pidetään yleensä  pääisäisenä Forssan seurakuntatalolla.  Tilaisuuteen sisältyy näytelmä, kahvio, ikoninäyttely sekä myyntipöytä.  Näytelmän esitysajat ilmoitetaan lähempänä pääsiäistä.

Se on maksuton ja sopii kaiken ikäisille. Kesto n. 1 tunti.

Risti alttarilla