Ilmoittautuminen 2-6 vuotiaiden päiväkerhoihin toimintakaudelle syksy 2024-kevät 2025 on auennut. Perheille ilmoitetaan tulevista kerhoista toukokuu 2024 aikana. Lisätietoa voi kysyä: perhetyönohjaaja Reetta Haahti-Seppälä, reetta.haahti-seppala@evl.fi.

Linkki päiväkerhoilmoittautumiseen:

Päiväkerhot

Vapaita kerhopaikkoja voit kysellä soittamalla suoraan lapsityöntekijöille.

Lisätietoja antavat:

Elina Malkamäki 050 366 2920

Miia Lamberg 050 551 4931

Päiväkerhossa opetellaan yhdessä sosiaalisia taitoja, leikitään yhdessä ja ihmetellään ympäröivää maailmaa. Käymme läpi kirkkovuoden teemoja lapsen ikätasoon sopivin käsittein. Kerhoissa lauletaan ja askarrellaan. Suosimme vapaata leikkiä ja yhdessäoloa!

Päiväkerho on oivallinen varhaiskasvatuksen vaihtoehto. Päiväkerhossa voi käydä osittaisen päivähoidon tai perhepäivähoidon rinnalla. Iltapäivällä kokoontuva ryhmä alkaa iltapäivällä klo 13, joten mukaan voi tulla myös viskarista tai eskarista.

Päiväkerhoon kuuluu mm.

• sosiaalisten sekä tunnetaitojen opettelua
  • kädentaitojen harjoittelua
  • musiikki- ja ilmaisukasvatusta
  • liikuntaa
  • ja tietysti leikkiä, sekä vapaata että ohjattua

Kesä-elokuussa perhekerhot ovat kesätauolla.

Perhekerhot;
 Seurakuntatalolla keskiviikko aamuisin, päiväkerho tiloissa sekä Klemelän leirikeskuksessa torstai iltaisin

Perhekerhoon ovat tervetulleita lapset yhdessä hänelle tärkeiden aikuisten kanssa. Kerhoon ei tarvitse etukäteen ilmoittautua. Kerhoon voi tulla, kun itselle parhaiten sopii.

Perhekerhot kokoontuvat keskiviikkoisin klo 9.30-11 ( aamupuuro tarjolla klo 9.00 alkaen), seurakuntatalolla, Kartanonkatu 16, päiväkerhotilassa, lasiovi talon oikeanpuolisessa päädyssä, diakoniatoimiston vieressä.

Iltaperhekerho kokoontuu Klemelän leirikeskuksessa torstai iltaisin klo 17.30 - 19.00. Kokoontumispaikka on yläpihan puutalossa, Syrjänharjuntie 12.  Klemelän iltaperhekerhossa on tarjolla pientä iltapalaa.

Kerho-ohjelma koostuu hiljentymisestä, leikistä, askartelusta ja vapaasta seurustelusta. Kerhosta löytyy aikuiselle juttuseuraa ja lapselle leikkikavereita. Aamun perhekerhoissa on tarjolla  ilmaiseksi aamupuuro, mehua, kahvia ja teetä ja omia eväitä voi halutessaan ottaa mukaan ja illan Klemelän perhekerhossa on pieni iltapala.

Tiedustelut: Elina Malkamäki, puh. 050 366 2920