Jumalanpalvelus
​​​​​​​

Forssan kirkossa on messu, ehtoollisjumalanpalvelus, yleensä joka sunnuntai klo 10.00. Mukana valmistelussa ja toteutuksessa ovat väärtit yhdessä työntekijöiden kanssa.
Koijärven kirkossa messu on yleensä klo 13 (syksystä 2020 alkaen) tai muuhun ilmoitettavaan aikaan.
Matkussa on jumalanpalvelus joitakin kertoja vuodessa rukoushuoneella.

Perhejumalanpalveluksia vietetään muutaman kerran vuodessa. Niistä ilmoitetaan erikseen.
Lapsille on Forssan kirkossa oma leikkihuone kirkon takaosassa.

Erityismessuja
Erilaisia musiikkipitoisia messuja vietetään joitakin kertoja vuodessa. Tilaisuudet valmistetaan yhdessä vapaaehtoisten kanssa.

Arki-illan ehtoollinen
Arki-illan ehtoollisia vietetään kerran kuussa Forssan kirkossa tiistai-iltaisin klo 18. Seuraa kirkollisia ilmoituksia.

Väärtitoiminta
Mukana valmistetlussa ja messujen toteutuksessa ovat "kirkkoväärtit". He toimivat yleensä pareittain ja ovat mukana suunnittelussa, toivottamassa tervetulleeksi kirkkoon, lukemassa tekstejä ja joskus esirukousta. He kattavat ehtoollispikarit ja korjaavat ne pois sekä auttavat kolehdinkeruussa.

Yksityinen ehtoollinen
On tilanteita, jolloin ei pääse kirkkoon. Yksityistä ehtoollista on mahdollista saada sairaana olevalle henkilölle sairaalaan, hoivakotiin tai kotiin. Pyynnöt seurakuntatoimistosta p. 03-41451 ma-pe klo 9-13.

​​​​