Kouluikäisten kerhot

Forssan seurakunta järjestää kerhoja eri tarpeiden ja kiinnostusten mukaan koululaisille. Kerhot ovat maksuttomia ja kokoontuvat lähtökohtaisesti joka viikko seurakunnan tiloissa. Kerhoihin saa tulla kokeilemaan ilman ilmoittautumista, mutta pyydämme kerhon jatkumista ajatellen täyttämään tarvittavat tiedot osoitteessa https://www.mvs.fi/srk/forssa/url/0xfNtVwrRJ. Tällä ilmoittumisella parannetaan tiedon kulkua ja varmistetaan sopivat ryhmäkoot, kuvaamiseen liittyvät luvat ja mahdolliset allergiat esimerkiksi kokkikerhoa ajatellen. Kerhoja ohjaavat nuoret, joiden tukena toimii nuorisotyönohjaaja.

Kerholaisilla on ajan kuluessa mahdollisuus vaikuttaa siihen, mitä kerhoissa tehdään. Kerhoja saa myös toivoa, koitamme vastata parhaamme mukaan toiveisiin. Seurakunta on pitänyt monenlaisia kerhoja, kestosuosikkeja ovat olleet mm. kokkikerhot, elokuvakerho ja erilaiset puuhakerhot. Välillä on järjestetty myös erilaisia projektiluontoisia kerhoja, esimerkiksi ilmaisutaitoa ja improvisaatiota harjoittavia kerhoja.

Kerhot ovat tauolla koulujen vapaapäivinä ja lomien aikana. Meidän seurakunnassamme järjestetään usein korvaavaa toimintaa pyhien aikaan. Tarkempaa tietoa kerhojen sisällöstä ja ajankohdista saa ottamalla yhteyttä nuorisotyönohjaaja Tuulaan.

LIIKUTAKERHO 1.-6.lk tiistaisin klo 16-17 seurakuntatalon liikuntasalissa.

KOKKIKERHO 3.-6.lk keskiviikkoisin klo 17.00-18.30 Klemelän ylätalolla.

Kokkikerho 3.-6.lk mainos, kuvat leipomisen prosessista ja infona kerhon aikataulut ja kokoontumispaikka.
Neljä koululaista hyppää samaan aikaan ilmaan toisiaan kädestä pitäen. Piirrettyjä kuvia urheiluvälineistä.

Nuorisotyönohjaaja
Kartanonkatu 16