Kouluikäiset seurakunnassa

Eri-ikäiset lapset ovat seurakunnan tärkeitä jäseniä. Seurakunnassa on monia tapahtumia, joissa lapset saavat ikäryhmälleen sopivaa tekemistä turvallisessa ympäristössä. Toiminnan perussisältöihin kuuluu tutustuminen uusiin ihmisiin sekä mahdollisuus oppia uutta itsestään, maailmasta ja Jumalasta.

Kerhoihin mahtuu vielä mukaan

Liikuntakerho on kaikille alakoululaisille yhteinen torstaisin klo 16-17.

Kokkikerho kokoontuu klemelässä keskiviikkoisin klo 17.00. Kokkikerhoon tulee ilmoittautua etukäteen. Ilmoittaudu tästä.

Donkkis jatkuu Koijärven seurakuntatalolla

Toimintaillat ovat joka kuun kolmas tiistai (16.1., 20.2., 19.3. ja 16.4. sekä 18.6.) klo 18-20.

Ajankohtaisia uutisia ja mainokset ensimmäisinä löydät instagramista forssansrk_varhaiskasvatus tililtä.

Kokkikerholaiset leipovat dinosaurus-, perhos- ja tähtipipareita.
Kokkikerhossa leivottiin ja koristeltiin pipareita ennen joulua.

Forssan seurakunnan kasvatuksen tiimillä on yhteinen kummilapsi. Kasvatuksen tiimi tukee Keretiä vuosittain rahallisesti ja auttaa häntä elämässä eteenpäin mm. jouluterveisten muodossa. Pääset tutustumaan Keretiin tästä linkistä.