Mitä rippikoulu maksaa?

Rippikoulumaksulla katetaan osa rippikoulun kuluista. Leiripäivän ruokailuihin kuuluvat aamupala, lounas, päiväjuoma, päivällinen ja iltapala, päivärippikoulussa lounas ja välipala.

Leirimaksuun sisältyy lisäksi Raamattu, katekismus-virsikirja sekä ryhmäkuva.

Seurakunta järjestää kuljetukset seurakuntatalolta Eerikkilään ja Naarilaan. Päivärippikoululaiset järjestävät itse kuljetuksensa rippikouluun. Päivärippikoululaisten on hyvä huomioida se, että seurakuntatalolle on kuljettava päivittäin.

Seurakunta vastaa rippikoululaisten tapaturmavakuutuksesta.

Mikäli rippikoulumaksun maksamisen suhteen tulee ongelmia, rippikoululaisen vanhemmat voivat kääntyä seurakunnan diakoniatoimiston puoleen.

Lasku rippikoulumaksusta lähetetään rippikoululaisen kotiin n. 1-2 kk leirijakson jälkeen.

Hinnat:

Leirit                                                         110 €