Nuorten viikkotoiminta

Seurakunnan nuorten viikkotoiminta koostuu torstaisesta nuortenillasta ja kausittain vaihtuvista nuorten kerhoista, joita nuoret itse vetävät.

Nuortenilta on lepopaikka, jonne voi kuka tahansa tulla hengaamaan ja pelailemaan. Juttuseuraa löytyy aina ja samoin pannu on kuumana. Illan ainoa pysyvä ohjelma on hartaus. Nuorille on tarjolla myös mahdollisuus kuitata itselleen avain nuorisotilaan, jolloin heillä on vapaus tulla viettämään aikaa tiloihin silloin, kun he haluavat.

Tervetuloa mukaan!

Forssan seurakunnan nuorisotila sijaitsee seurakuntatalon uumenissa (Kartanonkatu 16), oma sisäänkäynti löytyy talon vasemmalta seinustalta. Nuorten tilat ovat vilkas tukikohta niin kerhoille kuin nuortenilloillekin.

Seuraa meitä Instagramissa

Liity Facebookin ryhmään

Forssan seurakunnan kasvatuksen tiimillä on yhteinen kummilapsi. Kasvatuksen tiimi tukee Keretiä vuosittain rahallisesti ja auttaa häntä elämässä eteenpäin mm. jouluterveisten muodossa. Tutustu tästä Forssan seurakunnan kummilapsiin.

Nuorisotyönohjaaja
30100 Forssa
Kappalainen, lapsi-, nuoriso- ja rippikoulutyö
30100 Forssa

Olen ollut pappina Forssan seurakunnassa keväästä 2001. Teen työtä erityisesti lasten ja nuorten kanssa ja toimin kasvatussektorin lähiesimiehenä.

Ei kannata hämmentyä, jos pieni päiväkotilainen moikkaa minua kaupan kassajonossa. Hän on saattanut tavata Sanna-papin päiväkodin joulu- tai pääsiäiskirkossa jo monta kertaa :)

Nuoriso- ja rippikoulutyö haukkaa suuren osan arjesta. Vuosittaisesta työajasta melkein reippaasti yli kuukausi vierähtää leireillä. Olen mukana rippiksillä, isosleireillä, nuorten retkillä, jne. ja tietysti myös torstaisissa nuortenilloissa. Lisäksi vastaan rippikoulutyön organisoinnista.

Nuorisotyönohjaaja
30100 FORSSA