Niina Heikkinen

Seurakuntapastori, lähetystyö ja Koijärven aluepappi
(03) 41451 keskus ma-to 9-12

Sanna Kuisma

Kappalainen, lapsi-, nuoriso- ja rippikoulutyö
30100 Forssa

Olen ollut pappina Forssan seurakunnassa keväästä 2001. Teen työtä erityisesti lasten ja nuorten kanssa ja toimin kasvatussektorin lähiesimiehenä.

Ei kannata hämmentyä, jos pieni päiväkotilainen moikkaa minua kaupan kassajonossa. Hän on saattanut tavata Sanna-papin päiväkodin joulu- tai pääsiäiskirkossa jo monta kertaa :)

Nuoriso- ja rippikoulutyö haukkaa suuren osan arjesta. Vuosittaisesta työajasta melkein reippaasti yli kuukausi vierähtää leireillä. Olen mukana rippiksillä, isosleireillä, nuorten retkillä, jne. ja tietysti myös torstaisissa nuortenilloissa. Lisäksi vastaan rippikoulutyön organisoinnista.

Eikka Kähärä

Seurakuntapastori, aikuis- ja oppilaitostyö

Esa Löytömäki

Kirkkoherra