KUULUTUS 2024

Kevään 2024 hautojen hallinta-aikojen kuulutusmenettely koskee Forssan seurakunnan hautausmaiden hautapaikkoja, joiden hallinta-aika on päättymässä 2024. Hallinta-aika on päättymässä yhteensä 97:lta haudalta. Hallinta-aikaa on jatkettava 31.10.2024 mennessä, jotta hautaoikeus hautaan säilyy omaisilla. Hautapaikkaluettelot ovat nähtävillä Forssan seurakuntatalon ilmoitustaululla, hautausmaanhoitajan toimiston ulko-ovessa, Koijärven hautausmaan ilmoitustaululla ja seurakunnan nettisivuilla.

Hautaoikeuden haltijan on otettava yhteyttä 31.10.2024 mennessä hautaoikeuden jatkamiseksi hautausmaanhoitaja Marge Robamiin 050-5756646 tai marge.robam@evl.fi.

Määräajan jälkeen hautapaikat muistomerkkeineen palautuvat seurakunnalle ilman erillistä ilmoitusta ja muistomerkit poistetaan haudoilta.

Vuoden 2023 kuulutusmenettelyssä lunastamatta jäi yhteensä 63 hautaa muistomerkkeineen. Kyseisten hautojen luettelo on nähtävillä Forssan seurakuntatalon ilmoitustaululla, hautausmaanhoitajan toimiston ulko-ovessa, Koijärven hautausmaan ilmoitustaululla ja seurakunnan nettisivuilla

Alla olevista linkeistä pääset lukemaan kuulutukset kokonaisuudessaan:

Kuulutus hallinta-ajaltaan päättyneistä haudoista

Kuulutettavien hautojen hautapaikkalistaus 2024

Kuulutus poistettavista hautamuistomerkeistä

Hautapaikkalistaus, joiden muistomerkit poistetaan

03.01.2024

Forssan seurakunta

Tällä lomakkeella haudan haltija voi luovuttaa hautapaikan seurakunnalle.

Lomake on postitettava allekirjoitettuna Forssan seurakuntatoimistoon:

Kartanonkatu 16
30100 Forssa

Vaarallisesti kallistuneet hautakivet ovat hautapaikan haltijan vastuulla.

Tarvittaessa olkaa yhteydessä alan kiviliikkeisiin. Forssan alueella muistomerkkien suoristuksia tekevät esimerkiksi:

Kiviliike Veljekset Rautio 0400-303 521 / Hannu Rautio