Forssan seurakunnan hautausmaat

Forssan siunauskappeli ja hautausmaa, Tampereentie 10, 30100 Forssa
Koijärven kirkko ja hautausmaa, Kojontie 94, 31130 Koijärvi

Seurakunnalla on käytössään kaksi hautausmaata Forssa ja Koijärvi. Hoidettavaa pinta-alaa hautausmaille kertyy yhteensä noin 20 hehtaaria.
Forssan hautausmaalla sijaitsee kaksi siunauskappelia. Siunaukset toimitetaan uudemmassa punatiilipintaisessa siunauskappelissa. Koijärvellä siunaukset toimitetaan Koijärven kirkossa.

Hautausvaihtoehtoina ovat arkku- tai uurnahautaaminen sukuhautoihin ja paikaton uurnalehto.

Seurakunnan kanssa voi tehdä hautainhoitosopimuksen, josta saa lisätietoja hautausmaanhoitaja

Marge Robam 050 5756 646 tai marge.robam@evl.fi

Uurnanlaskutilaisuus kannattaa tilata hyvissä ajoin hautausmaanhoitaja Marge Robam p.050-5756646 tai marge.robam@evl.fi.  Mielellään viikkoa ennen suunniteltua uurnanlaskuaikaa. Varsinkin talvisin on hyvä olla ajoissa liikkeellä, koska hautapaikka pitää sulattaa ennen kaivuuta. Uurnalehdon uurnat lasketaan ilman omaisia, jolloin tarkka hautapaikka jää vain seurakunnan tietoon.

Lisätietoa siunaus- ja arkkuhautausajoista löytyy hautajaiset -osiossa.