Toimintaa aikuisille, tervetuloa mukaan!

Seurakunnassamme kokoontuu raamattupiirejä, joihin voi tulla mukaan tutkimaan Sanaa ja keskustelemaan. Myös pari keskustelupiiriä on.

Arki-illan ehtoolliset kerran kuussaovat arjen keidashetkiä.

Seurakuntaillat ja musiikkitilaisuudet antavat mahdollisuuden yhdessäoloon ja uskonkysymysten pohdintaan. Konsertit tuovat armon lähelle sävelten kautta. Erilaiset kuorot ovat palvelemassa työtä.

Seurakuntien yhteiset aamurukoukset kokoavat kristittyjä eri kirkkokunnista kerran kuussa. Kussakin seurakunnassa pidetään niitä vuorollaan. Tammikuussa kristittyjen yhteisellä rukousviikolla pidetään yhteinen ilta Forssan kirkossa.

Katukirkon työssä toimitaan yhdessä auttamassa muita. Sinne pääsee vapaaehtoiseksi auttamaan järjetelyissä, mm. tarjoiluissa ja ruokakassien jaossa.

Seurakunnan messussa saa voimia arkeen. Väärtitoimintaan Forssassa ja Koijärvellä pääsee mukaan ja voi olla valmistelemassa ja toteuttamassa messuja yhdessä työntekijöiden kanssa. Kahvitusryhmässä pääsee toteuttamaan kirkkokahveja kirkossa.

Talkoisiin ja tapahtumiin tarvitaan monenlaista apua. Esim. tavaroitten kantaminen, tarjoilujen järjestäminen tai muu apu myös antaa hyvän mielen ja auttaa tutustumaan uusiin ihmisiin.

Lisätietoja past. Eikka Kähärä p. 050 4032245 eikka.kahara@evl.fi tai khra Esa Löytömäki p. 050 3373157 esa.loytomaki@evl.fi

Yhteiskunnallinen työ

Suuntautuu forssalaisiin yrityksiin, joissa pappi vierailee säännöllisesti. Lisätietoja pastori Heidi Sulkko joko p. 040 6624220 tai heidi.sulkko@evl.fi.