​​​​​Katukirkko

Forssan katukirkko ry:n jäseniä ovat Forssan, Jokioisten ja Tammelan ev.lut seurakunnat sekä Vapaaseurakunta, Helluntaiseurakunta ja ev.lut. Kansanlähetys.

Yhdistys järjestää katukirkkoiltoja joka ma talvisaikaan klo 18.00 Vapaaseurakunnan Torikirkossa, os. Hämeentie 15. Tilaisuudet on tarkoitettu erityisesti yksinäisille ja vähävaraisille, mutta iltoihin ovat kaikki tervetulleita, mikä on ilahduttavasti näkynyt kävijöissä.

Alussa on n. tunnin pituinen hengellinen ohjelma, jonka jälkeen jaetaan kauppojen ylijäämäruokia kaikille tarvitseville.

Jos sinulla on aikaa ja innostusta tulla mukaan vapaaehtoiseksi ohjelmaa toteuttamaan, hakemaan kaupoista ruokaa, järjestämään iltapaalaa, tarjoilemaan tai muulla tavalla palvelemaan, ota yhteyttä vapaaehtoistyönohjaaja Katri Tuoriin. katri.tuori@evl.fi, p. 040-8286525