Forssan seurakunnan  Lähetys - ja kansainvälinen työ

Kirkko ja lähetys eli missio kietoutuvat toisiinsa. Kirkko on kutsuttu jatkamaan Jeesuksen työtä tässä maailmassa. Jeesus ilmaisee sen näin: ”Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät.” (Joh. 20:21) Lähetystyöhön sisältyy evankeliumin julistaminen ja diakonia, lähimmäisenrakkauden osoittaminen kaikille. Lähetystyötä tehdään siellä missä Kristusta ei vielä tai enää tunneta.

Ulkomailla tapahtuvaa lähetystyötä ja kansainvälistä avustamista toteutetaan ennen kaikkea kirkon lähetysjärjestöjen ja Kirkon Ulkomaanavun kautta.

Liity seurakunnan lähetysrenkaaseen. Saat säännöllisesti sähköpostia ja lähettiemme terveisiä sitä kautta.

Lähetysrenkaan yhdyshenkilöt ovat Laila ja Arto Mäki-Kerttula, Arto p. 045 3562504 tai arto.makikerttula@gmail.comLinkki avautuu uudessa välilehdessä